XV Premis IDEES UPV

Kaltu Payments, la plataforma valenciana per a rendibilitzar transaccions econòmiques, gran vencedora de la nit de l'emprenedoria

[ 03/12/2021 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) va acollir anit la celebració de la 15a edició dels Premis IDEES UPV, que any rere any reconeixen els millors projectes emprenedors als quals dona suport la unitat d'emprenedoria de la institució acadèmica valenciana.

L'acte, que va tenir lloc al Paranimf del campus de Vera, va estar presidit pel rector de la UPV, José E. Capilla, i va comptar amb la presència de la consellera d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana, Carolina Pascual, i la vicerectora d'Estudiants i Emprenedoria de la UPV, Mª Esther Gómez, que va dur a terme la inauguració de l'esdeveniment.

Kaltu Payments, Premi Dona Emprenedora

De tots els guardons, el de major quantia de la nit, 4.000 euros, era el Premi Dona Emprenedora, al qual podia aspirar qualsevol empresa amb una antiguitat mínima d'un any i una participació de dones de la UPV, estudiants o titulades, igual o superior al 50%.

La vencedora va ser Kaltu Payments, la plataforma d'operacions financeres dirigida per Carla Lima (directora executiva), Raquel Calles (cap d'operacions) i Rory McElearney (director tècnic) que ajuda a rendibilitzar les transaccions econòmiques.

A més del citat reconeixement, Kaltu Payments es va emportar també el Primer Premi IDEES UPV, dotat amb 3.000 euros, per a completar una nit redona.

Therminer i Cototo Wifi completen el podi

El Segon Premi IDEES UPV, dotat amb 2.000 euros, va recaure en Therminer, empresa dedicada a la creació de criptomonedes; mentre que el tercer (1.500 €) va ser per a Cototo Wifi, empresa proveïdora de serveis d'Internet a Ciutadella (Menorca).

A més, Closca Design, empresa fermament compromesa amb la producció sostenible, va obtenir el Guardó Honorífic del certamen, destinat des de la seua creació al reconeixement de persones emprenedores amb projectes empresarials (individuals o col·lectius) constituïts com a empresa i adscrits a IDEES UPV.

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries