Uneix-te a l'FSUPV Team!

L'escuderia universitària UPV, subcampiona mundial aquest estiu, obri les seues portes a nous integrants

[ 17/09/2020 ]

L’FSUPV Team, l'escuderia automobilística de la Universitat Politècnica de València (UPV), ha obert un procés de selecció per a noves i nous membres amb vista a la present temporada, la vuitena des de la seua creació el 2014.

Entre les noves places oferides, l’FSUPV cerca principalment estudiants amb coneixements en disciplines que van des de l'aerodinàmica fins al disseny i la comunicació, passant per personal per a treballar en el xassís, l'electrònica, la suspensió i dinàmica vehicular, el motor i la transmissió, i també la simulació de carrera.

Si tens interès a formar part de l’FSUPV, contacta-hi a través de qualsevol de les seues xarxes socials o mitjançant el correu electrònic team@fsupv.com.

L’FSUPV Team

Formula Student UPV va ser la primera associació a integrar-se en la plataforma Generació Espontània UPV (programa de suport a l’estudiantat més competitiu i internacional perquè duga a terme activitats extracurriculars –participació en esdeveniments, competicions, concursos internacionals, programes de voluntariat...– que li puguen facilitar la futura inserció laboral i, al mateix temps, servisquen d'exemple a la resta de la comunitat universitària) i va ser creada el 2014 per a participar en la modalitat de combustió de Formula Student, un campionat que presenta un circuit de vuit proves a la recerca del ple rendiment.

En aquest, tradicionalment, els monoplaces han d'afrontar tres proves estàtiques (és a dir, sense eixir a córrer) i cinc de dinàmiques, ja en pista. Cadascuna suma punts en la classificació global d’acord amb la valoració del personal que les jutja o el temps transcorregut en l'asfalt.

Subcampions de l’FS Online

No obstant això, la temporada anterior, amb motiu de la pandèmia de COVID-19, la competició es va adaptar a les circumstàncies i es va celebrar aquest estiu una edició especial denominada Formula Student Online, en la qual van tenir lloc les tres proves estàtiques (Concept Design Challenge, Engineering Design i Business Plan Presentation) i dues de dinàmiques (Autocross i FSO Super Special).

En les estàtiques, l’FSUPV va finalitzar en segon lloc, mentre que en les dinàmiques va ser cinquè. Computant ambdues, l'escuderia automobilística de la UPV es va proclamar subcampiona absoluta de la competició, a tan sols 1,6 de la vencedora, HAWKS Racing, l'equip de la Universitat de Ciències Aplicades d'Hamburg (Alemanya).

El 2019, 2n a Montmeló i 5è a Hockenheim

L'èxit en l’FS Online no fa sinó donar continuïtat a l'espectacular creixement de l'escuderia de la UPV, que el 2019 va aconseguir, amb el seu sisè projecte (el monoplaça FSUPV 06), el segon lloc al circuit de Montmeló i el cinquè a Hockenheim (Alemanya).

El 2018, l'escuderia de la UPV va assolir un podi històric a Michigan (els Estats Units), el circuit originari i de major prestigi de la competició, a més de situar-se com el tercer millor equip europeu, el 12è del món i l’únic espanyol dins dels 200 primers llocs globals en la modalitat de combustió interna.

Plenament consolidat com a aspirant al títol, l’FSUPV cerca ara noves i nous membres que l'ajuden a fer l'últim pas, el més desitjat, el triomf absolut en la competició d'enginyeria automobilística universitària més prestigiosa del món.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local