Accés i convivència

Com venir al campus i com actuar ací?, què has d'evitar amb la COVID-19? Llig les recomanacions i ajuda'ns a lluitar junts contra la pandèmia

[ 15/09/2020 ]

Amb la finalitat de viure el nou curs acadèmic amb la major seguretat possible en la situació actual de pandèmia, la Universitat Politècnica de València (UPV) posa a la disposició de la comunitat universitària una sèrie de recomanacions per a l'accés a les instal·lacions dels campus i la convivència en aquests.

A fi que les mesures siguen efectives, és fonamental la teua cooperació… Implica't i ajuda'ns a lluitar junts contra la COVID-19!

ABANS D'EIXIR DE CASA

1. Pren-te la temperatura, i no isques si és igual o superior als 37,5 °C o si presentes un altre tipus de símptomes com tos o sensació de falta d'aire (en cas de dubte, contacta en el 900 300 555 amb el sistema públic de salut i informa el teu centre seguint el protocol que t'indiquen).

2. Evita accedir al campus si t’han diagnosticat de COVID-19, en període d'aïllament o en quarantena per contacte estret (segueix, en tot cas, les indicacions de les autoritats sanitàries).

3. Coneix amb anticipació on i quan tens les classes presencials per a dirigir-te directament a aquests espais, planificant els recorreguts i seguint les pautes d'accés i circulació establides pel teu centre.

DESPLAÇAMENT FINS AL CAMPUS

1. Camina o prioritza l'ús de mitjans individuals com la bicicleta, el patinet, la motocicleta o l'automòbil particular, i extrema’t sempre amb la neteja.

2. En cas de no poder utilitzar un mitjà de transport individual, adopta mesures de distància social i higiene personal, i usa els mitjans de protecció necessaris durant el transport.

AL CAMPUS

1. Posa't la màscara (tapant nas i boca)

Has de portar la teua pròpia màscara, i una segona de recanvi, juntament amb una funda.
El seu ús és obligatori en tots els campus, tant a l'exterior com als espais interiors, incloses aules i laboratoris.
No oblides que la màscara no pot incloure vàlvula d'exhalació.
Higienitza’t les mans abans i després de manipular-la.

2. Mantingues en tot moment la distància de seguretat respecte als altres: 1,5 metres.

3. Llava't les mans amb aigua i sabó o gel hidroalcohòlic (els espais estan dotats de mitjans), amb freqüència i de manera meticulosa.

4. Contacta amb les persones responsables del teu centre o activitat si presentes símptomes compatibles amb la COVID-19 durant l’estada al campus.

5. Evita les aglomeracions en entrades i eixides d'edificis, aules i serveis.

6. No et detingues en zones de circulació i corredors en els moments previs a les classes, ni en els descansos (cerca els llocs habilitats), ni a la finalització d'aquestes.

7. Evita salutacions que impliquen contacte físic amb mans o cara.

8. Prioritza l'ús d'escales (evitant el contacte amb les baranes) al dels ascensors.

9. Evita tocar-te la cara, especialment, ulls, nas i boca.

10. No compartisques material de treball: ordinadors, bolígrafs, telèfons, etc. (en cas imprescindible, higienitza’ls abans i després amb una tovallola humitejada amb gel hidroalcohòlic).

11. Evita ingerir aliments a l'interior dels edificis i beure directament de les aixetes.

12. No fumes en els edificis, ni en els accessos, ni en el perímetre exterior.

Et recomanem, així mateix, instal·lar l'app Radar COVID del Ministeri de Sanitat, amb la finalitat de facilitar el seguiment i rastreig dels contagis.

Seguint aquestes directrius, ens ajudes a tots i a totes a viure el curs acadèmic de la millor manera possible, per la qual cosa, en aquest moment d'especial dificultat, t'ho agraïm sincerament.

Finalment, et recordem que, per a comunicar qualsevol incidència, has de dirigir-te al Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral de la UPV a través de sipsl@upv.es, i per a rebre informació sobre la COVID-19, telefona a atenció mèdica per coronavirus de la Comunitat Valenciana (900 300 555) o entra en www.infocoronavirus.gva.es o www.sprl.upv.es.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera