Sol·licita ja la TUI

Demana cita prèvia per a obtenir la teua acreditació de la UPV i gaudeix de tots els seus avantatges (pàrquing, descomptes, biblioteca, etc.)

[ 10/09/2020 ]

Si ets estudiant de nou ingrés del campus de Vera (València) de la Universitat Politècnica de València (UPV), demana ja cita prèvia per aconseguir la teua acreditació, la targeta universitària intel·ligent (TUI) que et permetrà gaudir de tots els beneficis i avantatges (accés als pàrquings del campus, serveis bibliotecaris, descomptes, etc.) inherents a la teua condició de membre de la comunitat universitària de la UPV.

Per facilitar el procés, la UPV ha habilitat dos punts d’emissió al seu campus de Vera, l’un situat a la Casa de l’Alumne (demana-hi cita prèvia / coneix-ne la ubicació) i l’altre, darrere de la papereria de l’Àgora de la UPV (demana-hi cita prèvia / coneix-ne la ubicació). També pots demanar cita prèvia a través de l’app d’Alumnat (Google Play / Apple).

En el cas dels estudiants dels campus de Gandia i Alcoi, no els cal demanar cita prèvia, sinó que, directament, rebran un correu electrònic en el qual se’ls indicarà quan i on han d’arreplegar-la.

Dades i dispositius

La TUI serveix per a identificar els seus titulars com a membres de la comunitat universitària de la UPV, i inclou les dades de l’usuari o usuària, la seua fotografia, la relació que manté amb la institució (és a dir, si és estudiant, PDI, PAS...) i la vigència de l’acreditació. El revers conté, a més, un espai per a la signatura.

La TUI està equipada amb diferents dispositius: sistema Mifare (tecnologia de proximitat), codi de barres, codi QR i banda magnètica. Encara que és fruit d’un conveni amb el Banco Santander, la TUI no funciona com a targeta bancària, així que no pot prestar serveis financers.

Targeta pròpia

La UPV imprimeix, a més, una altra acreditació, anomenada targeta pròpia, que és de color roig i està dotada de tecnologia de proximitat i codi de barres. Aquesta acreditació s’ofereix només a les persones vinculades amb la UPV per un període curt de temps.

L’Oficina d’Acreditacions (dependent de l’Àrea de Comunicació) és la unitat administrativa encarregada de coordinar les emissions de les targetes a la UPV. No obstant això, hi ha nombroses entitats de la UPV que s’ocupen d’atendre i tramitar les sol·licituds dels diferents col·lectius.

Informació per col·lectius i documentació personal

Si vols conèixer més dades relacionades amb la teua targeta de la UPV, pots consultar l’enllaç següent. Entre altres qüestions, hi pots esbrinar on es tramita cada acreditació, on s’arreplega, els documents que ha d’aportar el titular, en quin termini estarà disponible...

Com a complement a tot això, en la intranet (o extranet) es pot accedir a la documentació particular de cada usuari o usuària. Allí, en l’ítem “Targeta UPV”, hi trobaràs un llistat amb les teues acreditacions més recents. Així mateix, en l’apartat “Relació amb la UPV”, s’hi detallen els mitjans que la UPV posa al teu abast en funció del col·lectiu a què pertanys.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla