Uneix-te als Grups ARA

La UPV ofereix 6 graus de formació d'alt rendiment acadèmic per a estudiants amb un expedient excel·lent i un mínim d'un B2 en anglès

[ 01/07/2020 ]

Reforçar el potencial dels estudiants més destacats des de l'inici dels seus estudis universitaris. Aqueix és l'objectiu dels Grups d'Alt Rendiment Acadèmic (ARA) als quals qualsevol alumne o alumna amb un expedient brillant i un coneixement acreditat mínim d'un B2 d'anglès pot unir-se per a estudiar, en la Universiatat Politècnica de València (UPV), fins a 6 graus: Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Biotecnologia, Enginyeria Informàtica, Enginyeria Aeroespacial, Enginyeria en Electrònica Industrial i Automàtica, i Enginyeria en Tecnologies i Serveis de Telecomunicació.

Aquesta línia pretén contribuir a potenciar la formació i el rendiment dels estudiants, desenvolupar les seues capacitats de lideratge, i fomentar tant el seu interès per la investigació com el seu esperit emprenedor.

Esment en el suplement europeu al títol

Entre altres avantatges, formar part de grups del Programa ARA -la docència de crèdits obligatoris o bàsics del qual s'imparteix, almenys un 50%, en anglès- implica l'obtenció de punts addicionals per a bosses Erasmus i l'esment de la pertinença en el suplement europeu al títol.

A més, la UPV ofereix, per a aquests alumnes, conferències i seminaris per al desenvolupament d'habilitats transversals, visites a empreses, beques per a estades a l'estranger i programes de suport per a l'aprenentatge de l'idioma.

La sinergia entre estudiants brillants, al costat de la docència impartida per professors amb indicadors de rellevància, són altres aspectes a tenir molt en compte.

La sol·licitud, en el moment de la matrícula

Per a formar part dels Grups ARA, cal sol·licitar-lo en el moment de la matrícula. La selecció es realitzarà atenent els expedients acadèmics dels aspirants.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local