Cuina amb ciència...una focaccia

Descobreix i prepara la tercera recepta dels tallers organitzats per la UPV per als més xicotets amb motiu del Dia la Nutrició

[ 27/05/2020 ]

"Cuinant amb ciència el futur" contínua hui dimecres i ho fa amb el blat o les farines integrals, entre altres, com a protagonistes. La recepta d'aquest tercer taller és una focaccia, un saborós i senzill plat amb el qual els més xicotets de la casa podran divertir-se en la cuina i aprendre una mica més sobre la importància dels cereals en la nostra dieta.

Abans de passar a la recepta, Purificació García, investigadora del grup CUINA de la UPV, ens parla sobre els seus ingredients, però també de l'important que és llegir les etiquetes. I coneixerem la valoració nutricional d'aquest focaccia de carabasseta, formatge i romer.

Després de la introducció, Lluís Peñafort, xef de València Club Cuina, i els seus fills Leo i Maia, passen a l'acció, explicant cadascun dels passos perquè els xicotets, acompanyats d'un adult, puguen seguir la recepta i crear la seua pròpia focaccia.

Aquests tallers estan organitzats per l'Àrea de Comunicació, el grup CUINA de la UPV i l'Aula d'Infància i Adolescència. Compten a més amb el cofinançament de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri de Ciència i Innovació.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera