Per a alumnes amb alts expedients acadèmics

S'obri, fins al 17 de juny, la convocatòria de les beques de Joves Líders de la Fundació Carolina i el Banco Santander

[ 06/05/2019 ]

La Fundació Carolina i el Santander animen els universitaris i universitàries més brillants a sol·licitar una de les 31 beques del programa Joves Líders. El termini de sol·licitud romandrà obert fins al 17 de juny en www.becas-santander.com i http://www.fundacioncarolina.es

La joventut recentment graduada i menor de 27 anys d'Espanya, Portugal i Llatinoamèrica que ho desitge i tinga un expedient acadèmic brillant, pot optar a una de les 31 beques que ofereix la XVI edició del programa Joves Líders Iberoamericans, impulsat per la Fundació Carolina i el Banco Santander a través de Santander Universitats.

Beques a joves líders
Com a novetat en aquesta edició, una d'aquestes beques del Santander estarà destinada a un o una estudiant amb discapacitat que complisca els mateixos requisits que la resta i que tindrà el suport de la Fundació Universia.

La beca es desenvoluparà entre el 22 de setembre i el 5 d'octubre del 2019 a Madrid, Brussel·les i Santander. Durant dues setmanes, aquestes persones seran protagonistes de conferències, trobades i visites, a través d'una intensa agenda d'immersió social en la realitat espanyola i europea.

Les bases, condicions i inscripció es troben disponibles en www.becas-santander.com i en http://www.fundacioncarolina.es, i en www.fundacionuniversia.net per a la beca amb certificat de discapacitat. Les persones interessades han de disposar d'un títol superior posterior a octubre del 2016, ser menors de 27 anys o tenir un expedient acadèmic brillant, entre altres requisits.

El programa disposa de perfils d'alt nivell, i abordarà temes com les relacions internacionals, el medi ambient, l'educació i la cultura, l'economia, les finances i el desenvolupament sostenible, tots objecte de polítiques clau en el segle XXI.

Objectiu: fomentar el lideratge
Joves Líders Iberoamericans cerca promoure la reflexió, la deliberació i generar xarxes iberoamericanes de lideratge, a més de fomentar el compromís amb els valors i principis que sustenten la comunitat iberoamericana i la seua assumpció de l'Agenda 2030 com a horitzó de progrés.

En les seues 15 edicions, més de 650 participants han tingut ocasió de conèixer de primera mà les principals institucions comunitàries i d'aproximar-se al paper que juga Espanya com a país membre de la UE. El programa ha mostrat el seu potencial per a crear llaços i generar col·laboracions, permetent la constitució de la Xarxa Iberoamericana de Joves Líders i d'una plataforma estable i interdisciplinària de treball en el marc de les principals xarxes socials.

Notícies destacades

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras