Programa esportiu del 2n semestre del 2018-2019

Fes-te soci/sòcia del Servei d'Esports de la UPV i gaudeix de les instal·lacions i competicions per 40 € (alumnes) o 60 € (PAS/PDI) durant aquest 2n semestre

[ 17/01/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Servei d'Esports, ha posat ja en marxa el programa esportiu per al segon semestre del curs acadèmic 2018-2019.

Per mitjà d'aquest, amb quotes reduïdes i una oferta molt variada, la UPV ofereix, tant a la comunitat universitària com a persones externes que així ho desitgen, l'oportunitat de fer esport en els més de 51.000 m2 d'instal·lacions dels seus tres campus.

Accés a activitats i escoles esportives, reserva d'instal·lacions i participació en competicions

La condició de soci o sòcia d'Esports permet a la persona usuària configurar-se el seu programa al seu gust, amb accés a les instal·lacions de la UPV des de les 7.30 fins a les 22.30 hores, excepte festius (horari genèric, ja que hi ha instal·lacions obertes també els caps de setmana, com per exemple el pavelló, les pistes de tennis i pàdel, el rocòdrom, etc.).

Així mateix, els socis i sòcies poden accedir sense quotes addicionals a En Forma i Aula Salut (programa encaminat a la promoció de l'oci, la forma física i la salut), reservar instal·lacions de forma gratuïta per a jugar amb altres socis o amb quotes molt reduïdes per a jugar amb persones invitades (amb preferència de reserva de 24 hores d'antelació a la resta de persones usuàries), accedir a les instal·lacions esportives d'ús individual, i participar en les competicions de la UPV d'esports d'equip i de raqueta, així com en les competicions individuals.

App UPV Reserves

En aquest sentit, cal assenyalar que les reserves d'instal·lacions poden fer-se des de l'app UPV Reserves, disponible per a la descàrrega, de manera completament gratuïta, des del portal Poliapps.

Juntament amb tot això, es pot accedir sense quota o amb una de molt reduïda a les escoles esportives existents a la UPV per a l'especialització i el perfeccionament de diverses modalitats: rem, tir amb arc, escacs, esgrima, pilota valenciana, iniciació al futbol sala o al voleibol femení, touch rugbi, bàdminton, vòlei platja, patinatge, tennis de taula, atletisme, córrer, escalada, tennis i pàdel.

Al seu torn, també es pot participar en les sessions tècniques (clínics) d'escacs o de pilota valenciana orientades a la millora d'aspectes tècnics molt concrets.

70 especialitats esportives

En total, la UPV posa 70 especialitats esportives a la disposició de les persones usuàries. Com a novetats d'aquest curs, destaquen les activitats de dansa africana a l'estil bantú, i estiraments i relaxació (strecht and relax), junt amb les ja tradicionals de crossfit, training camp, tonificació, Pilates, ioga, etc.

I si el que es busca és competir, aquest quadrimestre es pot participar en les competicions de la UPV, en format de tornejos de copa, en les modalitats de frontenis, tennis, raquetbol, tennis de taula, esquaix, pàdel, bàdminton, futbol sala, futbol 7, bàsquet, vòlei platja, rugbi 7, voleibol, handbol i bàsquet 3 x 3, i també en esports individuals com l'escalada, el tir amb arc, l'esgrima i l'atletisme.

D'altra banda, si el que es vol és aprendre sobre temes relacionats amb l'activitat física i l'esport, la UPV ofereix accions formatives amb les quals completar la formació, amb ECTS i amb temàtiques sobre esport i salut.

A més, el Servei d'Esports ofereix aquest semestre el II cicle de xarrades de la UPV, en el qual participaran persones expertes de reconegut prestigi, com l'ultraman més jove de la història, i esdeveniments organitzats per a tota la comunitat universitària, com el Trofeu UPV (entre els centres de la UPV, el 9 de maig), el Trofeu Intercampus (28 d'abril), el Trofeu de Vela (11 i 12 de maig) i l'última de les carreres del VII circuit de curses de la UPV (la Cursa de la Dona, el 7 de març).

Juntament amb tot això, també hi ha la possibilitat de representar la UPV formant part de les seues seleccions i participar en el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari junt amb altres estudiants de les universitats de la Comunitat Valenciana (les proves de selecció són al setembre).

Les quotes per als campus d'Alcoi i Gandia, més econòmiques

El cost de la quota semestral al campus de Vera (València) és de 40 euros per a l'alumnat i de 60 euros per al personal d'administració i serveis (PAS) i el docent i investigador (PDI), així com per al personal mixt d'investigació del CSIC.

La família de primer grau de PAS, PDI, Alumni o personal assimilat que vulga fer-se sòcia ha d'abonar 90 euros, mentre que el preu per a persones externes és de 250 euros.

Als campus d'Alcoi i de Gandia, les quotes són menors: 20 euros per a alumnes i 30 per a PAS i PDI. En qualsevol cas, es pot trobar tota la informació en el programa complet del segon quadrimestre 2018-2019.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera