Ja el va guanyar l'any 2014

Vicent Bendicho, llicenciat en Comunicació Audiovisual per la UPV, guanya el Premi de Teatre Breu en Valencià Evarist Garcia 2018 amb 'Danny 98'

[ 03/12/2018 ]

Vicent Bendicho Cascant, llicenciat en Comunicació Audiovisual per la Universitat Politècnica de València (UPV), ha aconseguit, per segona vegada, el Premi de Teatre Breu en Valencià Evarist Garcia, en aquesta ocasió amb la seua obra Danny 98.

El guardó, convocat anualment per la Diputació d'Alacant, està dotat amb 3.000 euros de premi i la representació al Teatre Arniches de la ciutat alacantina, la qual tindrà lloc el pròxim 20 de desembre, a càrrec de la companyia Mediterranean Acting Company.

En el lliurament del premi, César Augusto Asencio, diputat de Cultura i Educació per Alacant, ha destacat l'"extraordinària qualitat" de les obres presentades, entre les quals ha brillat amb llum pròpia la del llicenciat per la UPV.

Trajectòria professional

Bendicho, que ja va obtenir el Premi de Teatre Breu en Valencià Evarist Garcia l'any 2014 amb l'obra L'hora de la bugada, ha afirmat que "gràcies a aquell premi, que va suposar un revulsiu que m'impulsà a aprofundir en el camp de la creació, soc ací avui".

El premiat, que desenvolupa la seua activitat professional en els àmbits del cinema, la televisió i el microteatre, ha escrit Con el culo al aire i Vis a Vis per a Antena 3, i España a ras de cielo per a TVE. En l'actualitat, participa en la sèrie Desenterrats, d'À Punt.

Danny 98 tracta d'una jove que ha reemplaçat la falta d'amor familiar i la seua inseguretat per l'afecte virtual de milers de seguidors en les xarxes socials. La trama arranca el moment en què comença el dia en un lloc tancat davant dos desconeguts.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC