V edició dels Premis de l'IEAMA

S'obri, fins al 30 de novembre, la V edició dels Premis al Millor Treball Acadèmic en Enginyeria de l'Aigua. Dotat amb 2.000 € i dos accèssits temàtics de 500 € cadascun

[ 05/11/2018 ]

L'IEAMA de la UPV (Institut d'Investigació en Enginyeria de l'Aigua i Medi Ambient de la Universitat Politècnica de València) ha convocat la V edició dels seus Premis al Millor Treball Acadèmic en l'Àmbit de l'Enginyeria de l'Aigua.

En aquesta convocatòria, oberta fins al 30 de novembre, s'atorgarà un primer guardó de 2.000 € i dos accèssits temàtics de 500 € cadascun, que han de versar sobre els dos camps següents: enginyeria de l'aigua i canvi climàtic, i aigua i ciutat.

El requisit per a poder concursar és que el treball presentat haja sigut defensat en el curs acadèmic 2017-2018 -com a condició per a la finalització dels estudis en alguna titulació universitària oficial espanyola, ja siga de grau o màster- durant el període comprès entre l'1 d'octubre del 2017 i el 30 de setembre del 2018.

A més, la temàtica ha d'estar relacionada amb alguna de les diferents línies d'investigació de l'IEAMA, que són les següents: Qualitat d'Aigües; Ciència i Tecnologia Forestal; Avaluació d'Impacte Ambiental; Hidràulica i Hidrologia; Hidrogeologia; Enginyeria de Recursos Hídrics; Modelació Hidrològica i Ambiental; Modelació Matemàtica de Flux i Transport; Xarxes Hidràuliques i Sistemes de Pressió, i Química i Microbiologia de l'Aigua.

Per a optar a aquest premi, les persones interessades han de presentar les seues propostes a través de les unitats de Registre de la UPV als campus de València, Gandia o Alcoi, o mitjançant qualsevol de les formes previstes en la Llei de procediment administratiu comú.

Uns premis de referència
El director de l'IEAMA, Manuel Pulido, ha ressaltat que "aquests premis s'han consolidat en l'àmbit científic com una convocatòria de referència per a joves investigadors, ja que, any rere any, són més les sol·licituds presentades, així com el nombre d'empreses patrocinadores de l'esdeveniment".

En aquest sentit, el professor Pulido ha agraït la desinteressada col·laboració dels patrocinadors i membres del Comitè de Selecció, perquè "sense la seua ajuda no seria factible organitzar un esdeveniment d'aquestes dimensions".

Patrocinadors
La V edició dels Premis de l¿IEAMA se celebra gràcies al patrocini d'Acciona Agua; Global Omnium-Aguas de València; la Càtedra de Canvi Climàtic; el Col·legi Professional de Ciències Ambientals de la Comunitat Valenciana; el Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de la Comunitat Valenciana; el Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana; el Grup Inclam; Intercontrol; l'Institut de Tecnologia Ceràmica de la Universitat Jaume I; MS Ingenieros; PAVAGUA; Plataforma Tecnològica Espanyola de l'Aigua; Grupo TRAGSA; Grupo TYPSA, i Vielca Ingenieros.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local