Resultats de la preinscripció

Consulta si estàs admès a la UPV a partir de les 13 hores del divendres 13 de juliol. Si figures en la llista d'espera, estigues atent al web des del 18 de juliol

[ 11/07/2018 ]

El divendres 13 de juliol, a partir de les 13.00 hores, seran públics els resultats de la preinscripció en els graus de la UPV, que podràs consultar des d'aquell instant en aquest enllaç.

Si hi estàs admès, segueix els passos per a dur a terme la teua matrícula en la notícia Formalitza la matrícula.

En l'enllaç Accés a l'automatrícula trobaràs la data i hora en què has de matricular-te. Recorda que la matrícula es fa a través d'Internet i que és molt important dur-la a terme en l'horari assignat, ja que en cas contrari perdràs la prioritat d'elecció de grups i assignatures que s'atorga per ordre de cites.

Reclamació

El termini de reclamació contra els resultats de la preinscripció anirà des del dilluns 16 fins a les 14 hores del dimecres 18 de juliol; la reclamació s'ha de fer seguint les instruccions que figuren en aquest enllaç.

Terminis de matrícula

El termini ordinari de matrícula per a alumnes de nou ingrés va del dilluns 16 al dimarts 17 de juliol, tots dos inclosos. Si apareixes en la llista d'espera i obtens plaça després d'aquestes dates, se t'assignarà data de matrícula a partir del 19 de juliol.

Si et matricules en una titulació i, més avant, t'admeten en un altre grau que tinga un major interès per a tu, pots matricular-te en aquest últim i anul·lar, així, la matrícula anterior.

Què pots fer si apareixes en llista d'espera?

Si no has sigut admès en la primera opció de titulació que vas sol·licitar, se t'adjudicarà directament un número d'ordre en la llista d'espera.

Si has sigut admès en la teua segona o successives opcions i no vols perdre el teu dret, has de formalitzar la matrícula en els terminis i les condicions estipulats. Si no ho fas, s'entendrà que renuncies a la plaça.

Si figures en la llista d'espera d'un grau, després de l'assignació de places per part de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i una vegada s'hagen matriculat els estudiants admesos, la UPV farà crides centralitzades de les seues llistes d'espera per cobrir les possibles places vacants, si n'hi ha. Als estudiants admesos, se'ls assignarà una data de matrícula.

Posat cas que queden places vacants, la UPV comunicarà l'admissió a estudiants que es troben en llista d'espera, bé mitjançant crides centralitzades, bé directament des dels centres d'estudi.

Les actualitzacions de les llistes d'admesos es notifiquen també a través de la pàgina web de la UPV, per la qual cosa és important que, si et trobes en llista d'espera, estigues pendent de www.upv.es a partir del dimecres 18 de juliol.

Una vegada admès des de la llista d'espera, la UPV t'indicarà el dia i l'hora en què has de dur a terme la matrícula.

Més informació

A més, en el sobre virtual de matrícula es troben tant la 'Informació general per a la matrícula' completa (normatives, terminis, documentació i punts d'informació) com la 'Informació específica del teu centre d'estudis' (horaris, Programa Integra, Jornades d'Acolliment, Pla d'acció tutorial universitari, etc.).

D'altra banda, en 'Informació sobre serveis a l'estudiant' podràs conèixer la biblioteca, l'Àrea d'Esports, la Casa de l'Alumne, les pràctiques en empreses, la possibilitat de fer intercanvis acadèmics i molts altres serveis a la disposició de l'estudiant de la UPV.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera